Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям тощо, - збережена та не пошкоджена товарна упаковка, збережені всі ярлики та заводське маркування, збережені споживчі якості товару, повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, відсутні сліди користування. Обмін або повернення не можливі, якщо товар використовувався або був пошкоджений. Не підлягають поверненню товари належної якості, зроблені на замовлення або відрізані під ваші розміри. Зворотна доставка оплачується покупцем, але якщо причина повернення - помилка компанії, вона відшкодовує витрати. Щоб узгодити усі дані по поверненню/обміну, рекомендуємо погодити дані з менеджером за телефоном +380 (68) 447-65-66, надати документи та заповнити заяву. Повернення коштів або обмін товару відбувається після отримання товару продавцем не пізніше 7 днів з моменту отримання товару продавцем. Повернення коштів здійснюється на зазначені вами в заяві реквізити. Умови повернення товару неналежної яксоті: У разі обміну/повернення товару неналежної якості: - продукції із заводським браком; - продукції, яка не відповідає розмірам, зазначеним в описі товару; -не повна комплектація товару; або помилково надісланого товару не по замовленню, витрати на доставку несе компанія. Повернення/обмін здійснюється поштою, або за адресою м.Харків. вул. Вишнева,33
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.